REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki świadczenia przez Vector Soft Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie drogą elektroniczną usług sprzedaży biletów uprawniających do skorzystania z usług w zakresie rozrywek (zwanego dalej „Serwisem Internetowym”).

§1

DEFINICJE

1. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Systemu Internetowego.
2. Regulamin Organizatora – regulamin działalności Organizatora lub regulamin organizacyjny Wydarzenia, którego dotyczą Bilety nabyte na Systemie Internetowym.
3. System Internetowy – komputerowy system sprzedaży biletów udostępniony przez Sprzedawcę w domenie www.kartamiejska.pl. System Internetowy umożliwia obsługę procesu składania zamówień, sprzedaży i odbioru Biletów.
4. Organizator – osoba fizyczna lub prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, będąca organizatorem Wydarzenia, na które Bilety mogą być nabyte w Serwisie Internetowym z wykorzystaniem Systemu Internetowego.
5. Sprzedawca - Vector Soft Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-368, ul. Rzędzińska 3, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądu pod nr KRS 0000280774; NIP: 584-261-55-78, o kapitale zakładowym w wysokości 50.000 PLN, e-mail biuro@vectorsoft.pl.
6. Obiekt – miejsce, w którym będzie się odbywać Wydarzenie.
7. Wydarzenie – każde widowisko w zakresie rozrywek, realizowane przez Organizatora, na które Bilety są sprzedawane w ramach Systemu Internetowego.
8. Bilet – bilet zakodowany na spersonalizowanej karcie miejskiej oraz bilet w formie fotokodu uprawniający Użytkownika do udziału w Wydarzeniu, możliwy do nabycia za pośrednictwem Systemu Internetowego; Bilet udostępniany jest Użytkownikowi na podany adres mailowy.
9. Karta zbliżeniowa - Karta zbliżeniowa, zwana dalej Kartą - rodzaj elektronicznego nośnika Biletów. Karta emitowana jest pod postacią "Warszawskiej Karty Miejskiej" lub innych kart wprowadzonych lub zaakceptowanych przez ZTM.
10. ZTM - Zarząd Transportu Miejskiego m.st. Warszawy, z siedzibą przy ul. Żelaznej 61.
11. Użytkownik – każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba, która ukończyła 13 rok życia, ale nie ukończyła 18 lat w zakresie w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania oraz osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
12. Agent Płatności – Transferuj.pl. Właścicielem i operatorem serwisu Transferuj.pl jest Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 73/6, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, numer NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 4798500,00 PLN (wpłacony w całości).

Transferuj.pl jest odpowiedzialna za bezpieczeństwo transakcji internetowych. Numery kart kredytowych klientów są chronione poprzez wysoki poziom zabezpieczeń strony płatności jak choćby 128 bit SSL.

§ 2

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Użytkownik korzystający z Systemu Internetowego do zakupu Biletu akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
2. Wszelkie prawa do Systemu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, a także do wzorców, formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
3. System Internetowy jest udostępniany przez Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet, jako zasób systemu informatycznego lub/i teleinformatycznego.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania w Systemie Internetowym treści reklamowych dotyczących towarów i usług osób trzecich, w formach stosowanych w sieci Internet.

5. Informacje znajdujące się w serwisie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

§ 3

KORZYSTANIE Z SERWISU INTERNETOWEGO

1. Korzystanie z Systemu Internetowego oznacza każdą czynność Użytkownika, która prowadzi do zapoznania się przez niego z zawartymi w nim treściami. Korzystanie z Systemu Internetowego odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.
2. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie z Systemu Internetowego było możliwe dla Użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych, systemów operacyjnych. Sprzedawca nie gwarantuje i nie odpowiada za to, że każdy wariant konfiguracyjny sprzętu elektronicznego posiadany przez Użytkownika, umożliwi korzystanie z Systemu Internetowego.
3. Użytkownik, korzystając z Systemu Internetowego nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania Systemu Internetowego. Wyjątek stanowią treści samodzielnie zamieszczone przez Użytkownika, jeżeli Serwis Internetowy umożliwia zamieszczanie takich treści.
4. O ile Strony wyraźnie nie postanowią inaczej w zawartej pomiędzy nimi umowie, Użytkownik jest uprawniony do korzystania z zasobów Systemu Internetowego wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu Internetowego w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
5. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowana danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.

6. Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usługi świadczonej zgodnie z Regulaminem poprzez usunięcie Profilu ze strony www.kartamiejska.pl. Profil można usunąć po zalogowaniu się, poprzez wybranie zakładki „Moje konto” a następnie „usunięcie profilu” (po wcześniejszym wyborze miasta przypisanego do konta).

§4
ZAKRES USŁUG

1. Niniejszy Regulamin określa warunki na jakich Użytkownicy mogą ramach Systemu Internetowego kupować Bilety.
2. Korzystanie z Systemu Internetowego wymaga dokonania rejestracji lub zalogowania do konta Użytkownika.
3. Podczas rejestracji należy podać następujące dane: numer Karty, adres email. Przy kolejnym korzystaniu z Systemu Internetowego wpisanie danych podanych podczas rejestracji, z tego samego loginu, następuje automatycznie.
4. Podczas dokonywania zakupu Użytkownik podaje następujące dane:
a) imię i nazwisko osoby fizycznej
b) numer telefonu
c) adres email,
d) numer Karty, do której ma być przypisany bilet, jeśli jest inna niż podany podczas rejestracji do domeny www.kartamiejska.pl
Dane które będą przetwarzane przez Sprzedającego wyłącznie w celu nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedającym.
5. Lista Wydarzeń, na które Użytkownik może kupić Bilet korzystając z Systemu Internetowego znajduje się na w zakładce „Bilety do kina/teatru/ filharmonii”.
6. Organizator jest uprawniony, w każdym czasie, do zaprzestania sprzedaży Biletów na dane Wydarzenie. W takim przypadku, Sprzedawca nie gwarantuje, iż dostarczy Bilety wszystkim Użytkownikom, którzy dokonali płatności. W przypadku gdy Użytkownik zapłacił już za zamówienie otrzyma zwrot pieniędzy.
7. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się, oraz przestrzegania Regulaminu Organizatora. Użytkownik ma prawo do uczestnictwa w Wydarzeniu realizowanym przez Organizatora, na warunkach określonych przez Organizatora.
8. Jeżeli w Systemie Internetowym będzie umieszczona mapa Obiektu, Sprzedawca zastrzega, iż Organizator może wprowadzić zmiany w mapie Obiektu, w tym w szczególności w zakresie zmiany usytuowania sektorów. W przypadku przekazania przez Organizatora informacji o zmianie mapy Obiektu, Sprzedawca będzie informował o przekazanych mu przez Organizatora zmianach w tym zakresie za pomocą korespondencji elektronicznej przekazywanej na adres poczty elektronicznej wskazany przez Użytkownika.

9. Organizator i Sprzedawca są uprawnieni do agregowania, przetwarzania i wykorzystywania danych behawioralnych dotyczących użytkowników (w szczególności: historii transakcyjnej, historii wyszukiwani, nadawanych ocen, czytanych recenzji i opinii) w celu optymalizacji działania serwisów.

§5

ZAKUP BILETU

1. Zakup Biletu następuje poprzez dokonanie w Systemie Internetowym kolejno następujących czynności:
a) zarejestrowanie/zalogowanie się na stronie www.kartamiejska.pl
b) wybranie zakładki „Bilety do kina/teatru/filharmonii ” oraz wskazanie kolejno: Wydarzenia, dnia oraz godziny rozpoczęcia Wydarzenia, na które ma obowiązywać Bilet oraz wciśnięcie przycisku „Kup”
c) wybór miejsc na sali, do których zostaną przypisane Bilety (poprzez wybór konkretnych miejsc) oraz ilości Biletów. Jeśli miejsca są nienumerowane wystarczy określić liczbę miejsc (mapka wtedy nie występuje),
d) wskazanie cen Biletów w tym ewentualnych zniżek, z których ma zamiar skorzystać Użytkownik przy zakupie Biletu,
e) wprowadzenie takich danych jak: imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego oraz zaakceptowanie wskazanych przez System Internetowy danych osobowych Użytkownika wskazanych w § 4 ust. 3 powyżej,
f) Dokonanie płatności za pośrednictwem Agenta Płatności na stronie Agenta Płatności za nabywany Bilet lub Bilety powinno nastąpić bezpośrednio po dokonaniu akceptacji liczby i rodzaju nabywanych Biletów i ewentualnego wyboru miejsc. Upływ terminu 30 minut bez dokonania płatności powoduje anulację dokonanej rezerwacji i konieczność ponownego rozpoczęcia procedury zakupu Biletu.

2. Użytkownik, dokonując zakupu Biletu ulgowego, przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że jego realizacja przez Organizatora jest możliwa wyłącznie za okazaniem stosownego dokumentu potwierdzającego uprawnienie do ulgi. Organizator może odmówić zamiany Biletu ulgowego na Bilet normalny lub zwrotu Biletu ulgowego w przypadku nieokazania powyższych dokumentów.

§ 6

ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Informacje zawarte w Systemie Internetowym nie stanowią oferty Sprzedawcy.
2. Użytkownik może składać zamówienia na Bilety w Systemie Internetowym przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
3. Użytkownik składa zamówienie, wybierając w Systemie Internetowym Bilety, którymi jest zainteresowany w sposób określony w § 5niniejszego Regulaminu.
4. Złożenie zamówienia, stanowi złożenie przez Użytkownika Sprzedawcy oferty zawarcia umowy kupna Biletu lub Biletów wybranych przez Użytkownika.
5. Po dokonaniu czynności określonych w §5 pkt. 1 w Systemie Internetowym zostanie wyświetlone podsumowanie zawierające informacje o cenie i specyfikacji zamówionych Biletów.
6. Dla każdego zamówienia złożonego przez Użytkownika obowiązuje cena podana przy zamawianych Wydarzeniach w momencie złożenia zamówienia, która jest ceną brutto. Sprzedawca informuje Użytkowników o wszelkich innych opłatach związanych z nabywanymi Biletami.
7. Użytkownik dokonuje płatności za Bilety nabywane na Wydarzenia za pośrednictwem Agenta Płatności.
8. Agent Płatności jest odpowiedzialna za bezpieczeństwo transakcji internetowych. Numery kart kredytowych klientów są chronione poprzez wysoki poziom zabezpieczeń strony płatności jak choćby 128 bit SSL.
9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od jej zawarcia w przypadku, gdy została ona zawarta podczas wadliwego funkcjonowania Systemu Internetowego, w szczególności w przypadku wyświetlania w Systemie Internetowym błędnych cen, lub opisów usług. Jeśli zapłata za Bilet została dokonana, Sprzedawca zwróci Użytkownikowi zapłaconą kwotę, w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
10. Ceny Biletów zamieszczone w Serwisie Internetowym, stanowią ceny brutto i określone są w złotych polskich.
11. Ostateczną ceną wiążącą strony umowy sprzedaży jest cena usługi zawarta w Serwisie Internetowym w momencie składania zamówienia przez Użytkownika.
12. Prawa do Biletu lub Biletów przejdą na Użytkownika z chwilą otrzymania przez Sprzedawcę od Agenta Rozliczeniowego potwierdzenia pozytywnego zakończenia transakcji, na potwierdzenie czego zostaje udostępniony Użytkownikowi Bilet w postaci fotokodu na wskazany przez niego adres email oraz bilet zapisuje się na wskazanej przez Użytkownika Karcie.

§7
REALIZACJA BILETU


1. Realizacja Biletu następuje poprzez okazanie pracownikowi Obiektu obsługującemu bramkę biletową, karty miejskiej z zapisanym na niej biletem. Można również przedstawić wydrukowany bilet w formie pdf.
2. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienie w realizacji Biletu w przypadku, gdy czas pomiędzy zakupem przez Użytkownika Biletu i rozpoczęciem Wydarzenia jest krótszy niż termin określony w §5 ust. 1f) Regulaminu.
3. Organizator uwzględniać będzie reklamacje Użytkowników wynikłe z niemożności lub opóźnienia w wejściu na Wydarzenie wyłącznie w sytuacji, gdy wiadomość z potwierdzeniem zakupu oraz Bilet zostaną udostępnione Użytkownikowi z opóźnieniem w stosunku do terminów wskazanych w § 5 ust. 1.f Regulaminu lub z innych przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Sprzedawca.
4. Użytkownik, zakupując Bilet za pomocą Systemu Informatycznego bezpośrednio przed rozpoczęciem Wydarzenia, powinien uwzględnić czas niezbędny na kontrolę Biletów.
5. Bilet ważny jest od momentu otrzymania wiadomości zawierającej potwierdzenie zakupu, do momentu zakończenia Wydarzenia, którego Bilet dotyczył chyba że Organizator Wydarzenia wskaże inaczej. Użytkownik nie ma prawa do udziału w Wydarzeniu poza terminem ważności Biletu.

6. W przypadku, gdy Użytkownik opuszcza Obiekt w trakcie trwania Wydarzenia, powinien okazać pracownikowi Obiektu Bilet w sposób wskazany przez Organizatora pod rygorem utraty prawa do powrotu na salę, w której odbywa się Wydarzenie i udziału w dalszej części Wydarzenia.

§ 8
ZWROT BILETU

1. Z zastrzeżeniem odrębnych postanowień Regulaminu, prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość, o którym mowa w ustawie z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, nie przysługuje Użytkownikom będącym konsumentami w rozumieniu przepisów prawa w przypadku zawarcia ze Sprzedawcą umowy nabycia Biletu na Wydarzenia – zgodnie z art. 16 ust. 2 pkt. 2) ww. ustawy z uwagi na fakt, iż dotyczy ona świadczenia usług w zakresie rozrywek.
2. Użytkownicy nie będący konsumentami w rozumieniu odpowiednich przepisów, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r., o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy o nabycie Biletu w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia, chyba, że Wydarzenie ma miejsce przed upływem 10 dni od daty zawarcia umowy kupna Biletu, w którym to wypadku, nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy.
3. Z zastrzeżeniem odrębnych postanowień Regulaminu Użytkownik ma prawo do zwrotu Biletu:
a) w przypadku, gdy bilet na karcie miejskiej lub fotokod nie będzie możliwy do odczytania w Obiekcie, mimo spełniania wymagań określonych w Regulaminie,
b) w przypadku odwołania Wydarzenia, którego dotyczy Bilet,
c) w przypadku innych okoliczności uniemożliwiających realizację zakupionego Biletu na warunkach określonych zgodnie z Regulaminem, leżących po stronie Organizatora lub Sprzedawcy.
4. Prawo do zwrotu Biletu nie przysługuje w przypadku zmiany miejsca lub czasu Wydarzenia jeśli ma to miejsce w obrębie tego samego Obiektu lub miejscowości.
5. W przypadku odwołania, zmiany programu, czasu, miejsca Wydarzenia, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Użytkowników - o ile otrzyma informację o tym od Organizatora. Informacja o odwołaniu Wydarzenia będzie znajdowała się przy danym wydarzeniu oraz na stronie Organizatora. Użytkownicy będą informowani o tym fakcie również drogą mailową, z zastrzeżeniem że podali adres e-mail. W przypadkach określonych powyżej Organizator oraz Sprzedawca są uprawnieni do telefonicznego oraz SMS-owego kontaktu z Użytkownikami.
6. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania dowodu Zakupu Biletu, np. Biletu z fotokodem celem uzyskania zwrotu pieniędzy.
7. Zwroty Biletów na odwołane Wydarzenie przyjmowane są przez Sprzedawcę w ciągu 30 dni od daty ogłoszenia odwołania Wydarzenia.
8. Użytkownik, powinien zgłosić zwrot Biletu Sprzedawcy z wykorzystaniem procedury reklamacji określonej Regulaminem.
9. Kwota uiszczona za Bilety zostanie zwrócona Użytkownikowi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę zwrotu od Organizatora. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę płatniczą, z której dokonano transakcji zakupu.
10. Wszelkie skargi oraz wnioski dotyczące odwołanego Wydarzenia, należy kierować pod adres bok@vectorsoft.pl.
11. Sprzedawca może ustalić inne niż określone w niniejszym paragrafie zasady i terminy dokonywania zwrotu Biletów w przypadku odwołania Wydarzenia, zmiany daty i miejsca odbycia się Wydarzenia, z którymi Użytkownik będzie mógł się zapoznać poprzez informację zawartą na stronie internetowej Sprzedawcy lub w jego siedzibie.

§ 9

PROCEDURA REKLAMACJI

1. Użytkownik może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez Sprzedawcę lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
2. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej wypełniając formularz na stronie kartamiejska.pl w zakładce REKLAMACJE. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko lub firmę użytkownika, numer telefonu, adres email oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń, w tym nazwę wydarzenia i datę wydarzenia, którego dotyczy reklamacja.
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, z zastrzeżeniem, że Sprzedawca może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 90 dni od ujawnienia się przyczyn reklamacji.

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w reklamacji lub w trakcie nabycia Biletu lub Biletów.

§ 10

DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych Użytkowników przekazanych Sprzedawcy jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe przetwarzane będą przez Sprzedawcę wyłącznie w celach określonych w Regulaminie.
3. Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę Generalnemu Inspektorowi Danych Osobowych.
4. Dane osobowe przekazane Sprzedawcy podawane są mu dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w Regulaminie danych może uniemożliwić prawidłowe wykonanie Usług przez Sprzedawcę.
5. Każdy, kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania i usuwania.
6. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Użytkownik naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Użytkownika.
7. Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem. Zbiór zgromadzonych danych osobowych Użytkowników traktowany jest jako wydzielona baza danych, przechowywana na serwerze Sprzedawcy, w specjalnej strefie bezpieczeństwa, zapewniającej właściwą ochronę.
8. Z zastrzeżeniem postanowienia §10 ust. 9 poniżej, Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Użytkowników innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Użytkownika, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9. Sprzedawca przekaże zgromadzone danych osobowe Użytkownika Organizatorowi organizującemu Wydarzenie na które zostały zakupione Bilety, celu umożliwienia mu prawidłowe wykonanie zobowiązań Organizatora wobec Użytkownika.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ujawniania współpracującym ze Sprzedawcą firmom i serwisom internetowym zbiorczych, ogólnych zestawień statystycznych dotyczących Użytkowników. Zestawienia takie nie zawierają danych osobowych Użytkowników.
11. Podczas korzystania przez Użytkownika z Systemu Internetowego na jego urządzeniu końcowym mogą być zapisywane i udostępniane informacje (w tym z wykorzystaniem plików „cookies”) o preferencjach Użytkownika, jak również ustawień systemu internetowego. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika informacje oraz uzyskującym do nich dostęp jest Sprzedawca.
12. Informacje są zapisywane na urządzeniu końcowym Użytkownika albo bezpośrednio w bazie Systemu Internetowego, albo w postaci plików „cookies”. Pliki „cookies” („ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe zawierające informację o preferencjach Użytkownika, jak również ustawień systemu internetowego.
13. Przechowywanie i udostępnianie Sprzedawcy informacji z urządzenia końcowego Użytkownika (plików "cookies") ma na celu poprawne działanie Systemu Informatycznego na urządzeniach końcowych. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Użytkownika oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Użytkowników ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Przechowywanie i udostępnienie informacji nie ma na celu identyfikacji Użytkowników.
14. Sprzedawca przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji zapisanych na urządzeniu końcowym Użytkownika w celu:
a) zapamiętania informacji o urządzeniach końcowych Użytkowników;
b) weryfikacji i rozwoju swojej oferty;
c) statystycznych.

15. Wyłączenie zapisywania i udostępniania Sprzedawcy informacji zapisanych bezpośrednio w bazie Systemu Informatycznego nie jest możliwe, gdyż uniemożliwiłoby to jej poprawne działanie. W celu zaprzestania przez Sprzedawcę zapisywania i korzystania z informacji w bazie Systemu Informatycznego, należy usunąć profil w domenie www.kartamiejska.pl.

§ 11

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. Sprzedawca jest uprawniony do przerw lub zakłóceń w świadczeniu usług drogą elektroniczną, jeśli powodem jest:
a) modyfikacja, modernizacja, rozbudowa lub konserwacja systemu informatycznego lub oprogramowania Sprzedawcy,
b) siła wyższa, działania lub zaniechania osób trzecich (działania niezależne od Sprzedawcy).
2. Sprzedawca będzie zobowiązany do naprawienia szkody poniesionej przez Użytkownika w związku z niewykonaniem lub nieprawidłowym wykonaniem przez Organizatora lub Sprzedawcę ich zobowiązań z tytułu nabycia przez użytkownika Biletu, tylko jeżeli Użytkownik nie uzyska, takiego odszkodowania od Organizatora po uprzednim wykorzystaniu wszystkich praw przysługujących mu zgodnie z niniejszym Regulaminem. Odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona do straty rzeczywiście poniesionej przez Użytkownika.
3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Użytkownika.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności Agenta Płatności, operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej). Sprzedawca ponosi jednak odpowiedzialność jak za własne działanie lub zaniechanie za działania lub zaniechania osób, z których pomocą wykonuje usługi świadczone drogą elektroniczną, jak również osób, którym wykonanie tych usług powierza.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Systemu Internetowego, wynikające z przyczyn leżących po stronie Użytkownika.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Użytkowników, w szczególności za korzystanie przez nich z Systemu Internetowego w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
7. Sprzedawca nie jest stroną umów w zakresie usług świadczonych przez Organizatorów na rzecz Użytkowników w ramach realizacji przez Użytkowników ich uprawnień z nabytych Biletów lub umów dotyczących realizacji płatności za nabywany Bilet lub Bilety zawieranych pomiędzy Użytkownikiem a Agentem Płatności.

8. Wyłącznym źródłem zobowiązań sprzedawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

§ 12

ZGŁASZANIE ZAGROŻENIA LUB NARUSZENIA PRAW

1. W przypadku, gdy Użytkownik lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana w Systemie Internetowym narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronionej prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu.

2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie z Serwisu Internetowego treści będących przyczyną naruszenia.

§ 13

POSTANOWIENIA KOŃCOWE I ZMIANA REGULAMINU

1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania w Systemie Internetowym.
2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili z Systemu Internetowego.
3. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Użytkownik , który przekazał Sprzedawcy swój adres e-mail zostanie poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym lub nowe adresy wskazane w terminie późniejszym, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu.
4. Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle przepisów obowiązującego prawa należy tę część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.
5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy świadczenia usług, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.