Wszelkie sprawy związane z wydawaniem nowych kart, a także z obsługą reklamacji Jaworznickiej Karty Miejskiej załatwić można z wykorzystaniem dedykowanego
adresu e-mail:
reklamacje@pkm.jaworzno.pl
Zachęcamy do zdalnego załatwiania wszelkich formalności. Osobista wizyta w siedzibie PKM nie jest konieczna. Prosimy o opisanie problemu, a w informacji zwrotnej przekażemy Państwu sposób jego rozwiązania.
W sprawach wymagających kontaktu osobistego zapraszamy do Centrum Obsługi Klienta. Biuro znajduje się w budynku Stacji Kontroli Pojazdów PKM przy ul. Krakowska 9 (tuż obok przystanku KRAKOWSKA PĘTLA w kierunku centrum miasta).
Godziny pracy biura:
PONIEDZIAŁEK: 7:00 – 15:00
WTOREK: 8:00 – 16:00
ŚRODA: 8:00 – 16:00
CZWARTEK: 9:00 – 17:00
PIĄTEK: 7:00 – 15:00
Kontakt telefoniczny: 32-753-55-47