-
-
-
-

    Reklamacje

    Wszelkie sprawy związane z wydawaniem nowych kart, a także z obsługą reklamacji Jaworznickiej Karty Miejskiej załatwić można z wykorzystaniem dedykowanego adresu e-mail: reklamacje@pkm.jaworzno.pl

    Zachęcamy do zdalnego załatwiania wszelkich formalności. Osobista wizyta w siedzibie PKM nie jest konieczna. Prosimy o opisanie problemu, a w informacji zwrotnej przekażemy Państwu sposób jego rozwiązania.

    W sprawach wymagających kontaktu osobistego zapraszamy do Centrum Obsługi Klienta. Biuro znajduje się w budynku Stacji Kontroli Pojazdów PKM przy ul. Krakowska 9 (tuż obok przystanku KRAKOWSKA PĘTLA w kierunku centrum miasta).

    Godziny pracy biura:

    PONIEDZIAŁEK: 7:00 – 15:00

    WTOREK: 8:00 – 16:00

    ŚRODA: 8:00 – 16:00

    CZWARTEK: 9:00 – 17:00

    PIĄTEK: 7:00 – 15:00

    Kontakt telefoniczny: 32-753-55-47