Centrum obsługi klienta – kontakt
COK WKM
Metro Świętokrzyska, paw. 1000E
tel: 22 656 41 00
e-mail: cok@strefa.waw.pl
--------------------------------------------------
Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje na temat doładowania karty miejskiej przez Internet, można w tej sprawie skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta oraz Centrum Obsługi Klienta Warszawskiej Karty Miejskiej. Internetowe bilety komunikacji miejskiej kodowane na kartach miejskich są wygodną i bezpieczną alternatywą dla tych kupowanych tradycyjną drogą.
Centrum Obsługi Klienta Warszawskiej Karty Miejskiej zlokalizowane jest na stacji metra Świętokrzyska (lokal 1000E), jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.
Centrum Obsługi Klienta prowadzi sprzedaż biletów ZTM, udziela informacji w zakresie lokalizacji punktów sprzedaży i aktualnej taryfy biletowej oraz przyjmuje reklamacje dotyczące transakcji zakupów biletów w automatach biletowych Mennicy Polskiej SA.
Nr infolinii: 22 656 41 00 (infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00).